Sant Guim de la Plana presenta a la ciutadania l’aplicació VILACONNECT

A través de l’aplicació mòbil Vilaconnect es pretén arribar a tots els indrets del municipi per donar visibilitat a les notícies, agenda i informació de l’Ajuntament.

DIMECRES 26 FEBRER 2020

Amb l’objectiu de posar solució a algunes de les problemàtiques del consistori com són la poca visibilitat comunicativa i la manca de recursos per fer arribar la informació als veïns i veïnes del municipi, Sant Guim de la Plana presenta una campanya per dinamitzar l’aplicació mòbil “Vilaconnect”, una eina per rebre notificacions al mòbil de les novetats i actualitat de l’Ajuntament.

La campanya es tracta d’un vídeo de menys de mig minut de duració per difondre a tots els indrets del municipi i donar a conèixer aquest recurs comunicatiu a la ciutadania amb l’objectiu de que tothom n’acabi fent ús.

D’aquesta manera Sant Guim de la Plana millora la seva bossa de serveis d’atenció ciutadana, mantenint informats als seus veïns d’una manera ràpida i directa i donant  a conèixer els moviments del municipi a la resta de la comarca.

La campanya de dinamització de l’aplicació “Vilaconnect” s’ha fet conjuntament entre l’ajuntament i el Consell Comarcal i, respecte l’aplicació en sí, està disponible per dispositius  Android i IOS i també permet seguir l’actualitat del Consell Comarcal.