Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Canvi dels comptadors d’aigua en els tres nuclis de Sant Guim de la Plana

Ha finalitzat aquesta obra inclosa dins el pla d’inversions de salut de la Diputació de Lleida i que ha executat l’empresa TRANSPARENTA CICLE INTEGRAL DE L’AIGUA de Calaf, a la qual se li va adjudicar per un valor total de 18.113€ i ha comptat amb una subvenció de la Diputació de Lleida d’uns 14.000€. La diferència l’assumirà l’ajuntament amb fons propis.

Pavimentació de diferents indrets del nucli de Comabella

Aquesta obra, inclosa en el Pla de Cooperació Municipal, dins del capítol d’inversions de la Diputació de Lleida, té un pressupost total d’execució de 40.009,35€ i ha comptat amb una subvenció de la Diputació de Lleida per valor de 34.730,52€. La resta s’ha finançat amb fons propis del nostre ajuntament i ha estat adjudicada i executada per l’empresa M. i J. Gruas d’Alguaire.