Notícies

Sorteig d'una estada de cap de setmana amb esmorzar a uns dels albergs a triar de la xarxa Xanascat de la Generalitat de Catalunya

El dia 11 de desembre de 2022 es va fer el sorteig d'una estada de cap de setmana amb esmorzar a uns dels albergs a triar de la xarxa Xanascat de la Generalitat de Catalunya, en el que va poder participar el jovent d'entre 12 i 30 anys dels tres pobles del municipi, la guanyadora va ser la participant més jove, la Jana Torras Vidal de 12 anys i del poble de Comabella. Moltes felicitats Jana i gaudeix de l'estada!

Canvi dels comptadors d’aigua en els tres nuclis de Sant Guim de la Plana

Ha finalitzat aquesta obra inclosa dins el pla d’inversions de salut de la Diputació de Lleida i que ha executat l’empresa TRANSPARENTA CICLE INTEGRAL DE L’AIGUA de Calaf, a la qual se li va adjudicar per un valor total de 18.113€ i ha comptat amb una subvenció de la Diputació de Lleida d’uns 14.000€. La diferència l’assumirà l’ajuntament amb fons propis.

Pavimentació de diferents indrets del nucli de Comabella

Aquesta obra, inclosa en el Pla de Cooperació Municipal, dins del capítol d’inversions de la Diputació de Lleida, té un pressupost total d’execució de 40.009,35€ i ha comptat amb una subvenció de la Diputació de Lleida per valor de 34.730,52€. La resta s’ha finançat amb fons propis del nostre ajuntament i ha estat adjudicada i executada per l’empresa M. i J. Gruas d’Alguaire.