Divendres, 16 De Novembre De 2018

18/09/2018

Comabella celebra el seu primer dinar de germanor amb èxit de participació.

Més de 60 persones es van aplegar el passat 15 de setembre a Comabella, Sant Guim de la Plana, per a celebrar el primer dinar de germanor d’aquesta població

El dinar va esdevenir un lloc de retrobament entre veïns que feia més d'un any que no es veien perquè no resideixen habitualment al municipi. La jornada de convivència va comptar amb un dinar realitzat per l'associació recreativa de Comabella i també es va poder gaudir d'inflables per als més petits amb el suport de l'Ajuntament de Sant Guim de la Plana.

Com a fet destacable fer esment que era el primer any que es realitzava aquesta trobada i va ser un èxit perquè en una població que diàriament hi viuen una dotzena de persones s'hi van aplegar més de 60.

Setembre, 2018.