Dissabte, 22 De Setembre De 2018

17/05/2018

L’Ajuntament de Sant Guim de la Plana realitza obres de pavimentació al Camí de l’Horta i al Camí de les Serres.

Obres realitzades en els darrers mesos.

L'Ajuntament de Sant Guim de la Plana realitza obres de pavimentació al Camí de l'Horta i al Camí de les Serres.

Les obres de pavimentació al camí de l'Horta i pas de l'aigua s'han realitzat perquè estava fet mal bé i cada cop que plovia l'aigua no es filtrava bé de la terra. El cost d'aquesta obra ha estat de 19.827 euros amb una subvenció de la Diputació de Lleida de 15 mil euros. La resta ho paga l'Ajuntament amb fons propis. La pavimentació ha estat aplicada amb total als 400 metres de llargada del camí. El camí té una amplada de 5 metres i està fet amb aglomerat amb calent.

Una altra obra ha estat la pavimentació del Camí de les Serres de 200 metres de longitud. I el camí de Viver a  Vicfred i de Vicfred a Comabella de 500 metres. S'ha fet a una part parcial del camí. Més endavant es mirarà d'anar pavimentant la resta. L'Ajuntament ha rebut una subvenció del Pla d'Inversions per a camins de la Generalitat de Catalunya de 49.968 euros, el 90% de l'obra, el 10% restant ho paga l'Ajuntament. Aquesta obra ha estat acabada aquesta mateixa setmana.

Sant Guim de la Plana, 16 de maig.

Informa Ajuntament de Sant Guim de la Plana.