Dijous, 13 De Desembre De 2018

17/05/2018

Sant Guim de la Plana celebra del Dinar del Roser i el Dinar de germanor a Vicfred.

Més de 150 persones van participar a les festivitats del municipi.

Més de 70 persones van participar al Dinar de Germanor realitzat al Local de Vicfred. El dinar de germanor es realitza cada any i com explica l'alcalde de Sant Guim de la Plana, Josep Llobet, el dinar és un retrobament entre la gent del municipi i els que no viuen al municipi durant l'any.

El dinar s'organitza des de l'Associació de veïns de Vicfred i es cuina carn a la brasa i es passa una diada lúdica entre tots els grans i joves del poble.

I el passat 6 de maig es va realitzar el dinar del Roser amb la participació de més de 80 persones. Aquest cop el menú va ser una paella. Posteriorment al dinar per acabar de passar una bona estona es va comptar amb la participació del Mag Albert de Tarragona.

Les despeses del dinar del Roser van a càrrec de l'Ajuntament de Sant Guim de la Plana.

Sant Guim de la Plana, 16 de maig.

Informa Ajuntament de Sant Guim de la Plana.