Dimarts, 21 De Novembre De 2017

22/05/2017

L’Ajuntament de Sant Guim de la Plana arranja la carretera de Vicfred a Guissona.

Dilluns, 22 de maig.

L'Ajuntament de Sant Guim de la Plana arranja la carretera de Vicfred a Guissona.

L'Ajuntament ha finalitzat les obres darranjament de la carretera LV-3201 que va de Vicfred (nucli de Sant Guim de la Plana) a Guissona.

La carretera es de titularitat municipal i consta de 5 quilometres i 800 metres. La carretera en l'últim temps estava molt deteriorada al ser una carretera amb un alt volum de trŕnsit rodat pesat.

La majoria dels camions que deriven de l'eix fins a la cooperativa de Guissona.

L'Ajuntament ha rebut un ajut directe de la Diputació de Lleida per un cost de 26 mil euros. És un cost íntegre de l'obra fet pel qual l'Ajuntament no ha tingut que fer cap inversió. L'empresa adjudicatŕria de l'obra ha estat Arno.

Un cop finalitzades les obres, l'alcalde de Sant Guim de la Plana, Josep Llobet, mostra la satisfacció de poder adequar aquestes carretes on el trŕnsit és constant i amb el suport de la Diputació de Lleida.

Fotografia: carretera de Vicfred a Guissona.

Carlota Bartra

Ŕrea de Comunicació