Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Veí i veïna de Sant Guim de la Plana ara més que mai, #quedatacasa i descarrega’t l’app VILACONNECT del teu municipi.

En aquests moments d’excepcionalitat cal estar informat en tot moment de tot el que passa al teu municipi i a la comarca.

DILLUNS 06 ABRIL 2020

L’aplicació és una eina desenvolupada per la Diputació de Lleida per al municipi de Sant Guim de la Plana i que va lligada a la pàgina web de l’ajuntament. Aquesta aplicació ofereix la possibilitat de rebre notificacions, avisos i notícies al mòbil de les informacions de l’ajuntament i també del municipi. Per això us recomanem que us descarregueu al vostre telèfon mòbil l’aplicació VILACONNECT on us arribarà de manera immediata totes les novetats i notícies de la situació pel COVID-19 al nostre municipi.

Hi podeu rebre informacions importants que poden ser del vostre interès, com les mesures de seguretat i salut que s’estan duent a terme a Sant Guim de la Plana, els serveis que estan tancats o els que continuen vigents, serveis de transport especials, l’atenció a les dones en situació de violència de gènere...

A Sant Guim de la Plana treballem pels nostres veïns i veïnes, creiem que estar informat i quedar-se a casa és la millor opció per poder evitar la propagació d’aquesta nova malaltia.

Mira el darrer avís on referent al suport i adhesió de l’Ajuntament de Sant Guim de la Plana al Manifest dels Ens Locals davant la Crisi del coronavirus

L’aplicació VILACONNECT ja està disponible tant per dispositius Android com IOS.

Ajuntament de Sant Guim de la Plana

ajuntament@santguimplana.ddl.net