Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La resolució provisional del PUOSC atorga 164.000€ a l’ajuntament de Sant Guim de la Plana

La xifra representa el 90% de l’import sol·licitat, per executar actuacions en diferents punts del municipi

DIMARTS 28 JULIOL 2020

La resolució provisional del Pla Únic d'Obres i Serveis de la Generalitat de Catalunya ha atorgat a l’ajuntament de Sant Guim de la Plana 164.000€ per executar dues actuacions durant l'exercici 2020-2024.

La primera es concentra al Pou de Madern i consistirà, per una banda, en la construcció d’un mur de contenció per millorar el drenatge de les aigües fluvial i, per altra, en l’asfaltat del camí que porta a aquest punt del municipi.

En total s’han atorgat 47.324€  per realitzar aquesta actuació, una xifra que representa el 90% de la inversió total, que ascendeix a 49.841€. Els 2.517€ restants aniran a càrrec de l’ajuntament.

L’altra línia de subvenció va dirigida a un total de quatre actuacions al municipi. Aquestes són la millora d’un tram del clavegueram a Sant Guim, la modificació de l’enllumenat als tres nuclis del municipi, l’aplicació d’un sistema de seguretat mitjançant càmeres de vigilància als tres nuclis del municipi i la pavimentació de l’espai exterior del centre recreatiu de Sant Guim. En aquest cas s’han atorgat 116.728€ d’un total de 122.935 €.

Les anualitats per executar aquestes intervencions seran al 2022 en el primer cas i al 2021 en el segon.