Descarrega't l'aplicació mòbil VILACONNECT per rebre tota la informació de Sant Guim de la Plana

Podreu estar al dia dels esdeveniments i les notícies, participar en enquestes, localitzar establiments en un mapa, explorar enllaços d'interès, i molt més.

DIVENDRES 10 GENER 2020

El Consell Comarcal de la Segarra i tots els ajuntaments de la comarca disposen d'una aplicació per poder rebre avisos i pregons al telèfon mòbil.

Per utilitzar-la, cal que us descarregueu l'APP gratuïta VILACONNECT a través del Google Play (de moment no està disponible per a iPhone). Quan la tingueu instal.lada, heu de triar el municipi o Consell Comarcal del vostre interés i configurar els temes que més us interessin per rebre’n notificacions.

Descarrega-te-la AQUÍ per Android,

o AQUI per IOS