Aquest Nadal, “A Sant Guim de la Plana regala igualtat”

L'Ajuntament de Sant Guim de la Plana s'ha adherit a la campanya que des del Consell Comarcal es promociona que per aquestes festes es regalin joguines que no siguin sexistes.

Ajuntament de Sant Guim de la Plana

DIMECRES 23 DESEMBRE 2020

La campanya consisteix en el repartiment d’uns adhesius amb l’eslògan “A la Segarra regala igualtat” i unes octavetes on es transmet el missatge “Les joguines no són sexistes per si mateixes, però el missatge que es pot transmetre quan les regalem sí” – Guanyem la partida.

Els materials són adhesius i cartells per penjar al taulell de l'ajuntament i per distribuir als comerços del municipi.

Des de l’Ajuntament de Sant Guim de la Plana s’ha  penjat als nuclis de Vicfred i Comabella del municipi i, s’han enganxat a la felicitació de Nadal que des de l’ajuntament s’envia a tots els veïns i veïnes.